フォーラム › TuneBrowser › PCオーディオをやる上での注意点。 › 返信先: PCオーディオをやる上での注意点。
Hiro makes a very good point about the appropriate use of the TuneBrowser forum.
We are all very lucky to have TuneBrowser, access to a support forum and direct access to expert guidance from Tiki at effectively no (monetary) cost!
Every forum question takes valuable time away from Tiki, and I think many forum questions could be answered by experienced TuneBrowser users.
Unfortunately, my native language is English and I can’t read Japanese, however I still read the forum regularly (which is mostly in Japanese) using Google translate and contribute when I have the answer.
I would think we (TuneBrowser Users) could all do more to help Tiki save his valuable time for the difficult software ‘bugs’ and continued development of TuneBrowser.
TuneBrowser ‘Users’ helping ‘Users’. 🙂
Andrew ACTON
Google Translate (may have errors):
”
Hiro は TuneBrowser フォーラムの適切な使用について非常に良い点を指摘しています。
TuneBrowser、サポート フォーラムへのアクセス、Tiki からの専門的なガイダンスへの直接アクセスを事実上 (金銭的な) 費用なしで利用できることは、私たち全員にとって非常に幸運です!
フォーラムでのすべての質問は、Tiki から貴重な時間を奪ってしまいます。多くのフォーラムでの質問は、経験豊富な TuneBrowser ユーザーによって回答できると思います。
残念ながら、私の母国語は英語で日本語は読めませんが、Google 翻訳を使用してフォーラムを定期的に (ほとんどが日本語で) 読んでおり、回答があれば投稿しています。
私たち (TuneBrowser ユーザー) は、Tiki が困難なソフトウェアの「バグ」と TuneBrowser の継続的な開発のために貴重な時間を節約できるように、もっとできることがあると思います。
TuneBrowser の「ユーザー」が「ユーザー」を助けます。 🙂
“